Întrebări frecvente

Înscrierea unui local este gratuită și pe perioadă nedeterminată.

Pentru a înscrie un local, apăsați butonul Înscrie localul tău gratuit, din partea de sus a ecranului sau accesați următorul link
Pentru a administra, în orice moment, localul dumneavoastră, este necesar să vă înregistrați pe site. Procesul de înregistrare este foarte simplu și poate fi făcut chiar în momentul înscrierii localului.
Da. Aveți dreptul de a înscrie mai multe localuri, folosind același cont.
Categoric. Aveți posibilitatea de a modifica datele localului dumneavoastră în orice moment. Pentru a modifica sau adăuga informații noi despre localul dumneavoastră, este necesar să vă autentificați, folosind adresa de email și parola utilizate la înregistrare.

Absolut. Pentru a elimina un local de pe site, apăsați butonul Dezactivare din dreptul acestuia. Localul nu va mai fi afișat în nici o secțiune publică a site-ului, însă va fi în continuare afișat în contul dumneavoastră, în cazul în care doriți să îl reactivați. Există și posibilitatea de a-l șterge permanent din baza noastră de date, prin apăsarea butonului Solicitare ștergere permanentă. Pentru a dezactiva localul dumneavoastră, este necesar să vă autentificați, folosind adresa de email și parola utilizate la înregistrare.

Da. Dacă ați dezactivat localul dumneavoastră, îl puteți repune pe site folosind butonul Reactivare din dreptul acestuia. Pentru a reactiva localul dumneavoastră, este necesar să vă autentificați, folosind adresa de email și parola utilizate la înregistrare. În cazul în care ați solicitat ștergerea permanentă a localului și această procedură a fost efectuată, nu mai există nici o posibilitate de a vă reactiva localul. În acest caz, va trebui să îl înscrieți din nou pe TopFoods.ro.

Da. Platforma TopFoods.ro permite adăugarea și administrarea meniului localului dumneavoastră. După ce v-ați autentificat, apăsați butonul Meniu din dreptul localului, apoi butonul Adăugare produs în meniu; și introduceți următoarele informații:

  • Categoria de produse (câmp obligatoriu)
  • Denumirea produsului (câmp obligatoriu)
  • Preț (câmp opțional)
  • Descrierea produsului (câmp opțional)
  • Imagine produs (câmp opțional)
Absolut. Aveți dreptul de a adăuga, ordona sau șterge imaginile localului. După ce v-ați autentificat apăsați butonul Selectează imagini aflat sub galeria foto, din detalile localului dumneavoastră.
Da. În cazul în care localul nu este poziționat corect pe hartă, aveți posibilitatea de a-l corecta. În urma autentificării pe site apăsați butonul Editare apoi butonul Afișează harta și trageți indicatorul roșu de pe hartă în poziția dorită. Pentru a salva modificările, apăsați unul dintre butoanele Salvează sau Salvează și închide.
Deși facem eforturi constante să acoperim toată aria de localuri, există posibilitatea să fi omis o categorie relevantă. În acest sens, vă rugăm să ne contactați și vom veni în sprijinul dumneavoastră.
Veți primi o notificare prin email, de fiecare dată când:
  • Adăugați un local nou
  • Primiți o recenzie a localului
  • Dezactivați un local
  • Reactivați un local
  • Solicitați ștergerea unui local dezactivat
  • În momentul în care localul a fost șters permanent din baza de date
Nu. Evaluările și recenzile sunt făcute de vizitatorii localului dumneavoastră, pe baza servicilor de care au beneficiat. Recomandarea noastră, în acest caz, ar fi să răspundeți respectivei recenzii și să oferiți explicațiile necesare. În anumite cazuri, dacă recenzia conține cuvinte vulgare sau atacuri directe la anumite persoane, vom lua noi măsurile respective pentru a o șterge.

În cazul în care ați pierdut contului dumneavoastră, accesați link-ul ai uitat parola din secțiunea de autentificare. Introduceți adresa de email utilizată la autentificare, apoi apăsați butonul Obține parolă nouă. În scurt timp veți primi un email cu instrucțiuni complete pentru resetarea parolei.